Ошибка

Sword of the Stars II: Enhanced Edition + DLC (Paradox Interactive) (MULTi4|RUS) [DL|Steam-Rip] от R.G. Игроманы

Страницы:   Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  След.

Ответить на тему
 
Автор Сообщение

LAHTET

Статус:info

Пол: Пол:Муж

Стаж: 15 лет

Сообщений: 67

Вьетнам
Рейтинг

post 02-Сен-2012 02:21 [-]0[+]

Quote

в детстве заигрывался в космических рейнджеров, а это даже страшно ставить.
Profile PM

LeeNTien

Статус:info

Пол: Пол:Муж

Стаж: 13 лет

Сообщений: 222

КНДР
Рейтинг

post 02-Сен-2012 19:33 (спустя 17 часов) [-]0[+]

Quote

Это стратегия жанра "ХХХХ", совсем НЕ рейнджеры. Даже не рядом.

_________________
Вся вселенная - лишь вечная и бесконечная энергия, а мы - неотделимые и невыделяемые её составляющие...
Profile PM

Yor

Статус:info

Стаж: 14 лет

Сообщений: 12

Рейтинг

post 02-Сен-2012 20:49 (спустя 1 час 16 минут) [-]0[+]

Quote

У меня одного не ставится DLC?
Profile PM

DCCentR

Статус:info

Пол: Пол:Муж

Стаж: 15 лет

Сообщений: 2141

Западная Сахара
Рейтинг

post 02-Сен-2012 21:08 (спустя 18 минут) [-]0[+]

Quote

Yor
Что делал? Стим запущен? Где не отображаются dlc (сделай скрин)?
Profile PM

Yor

Статус:info

Стаж: 14 лет

Сообщений: 12

Рейтинг

post 03-Сен-2012 11:25 (спустя 14 часов) [-]0[+]

Quote

DCCentR
Прошу прощения, все заработало.^^
Profile PM

gorazio

Статус:info

Стаж: 15 лет

Сообщений: 8

Рейтинг

post 09-Сен-2012 21:21 (спустя 6 дней) [-]0[+]

Quote

DCCentR писал(а):

gorazio
Заменял оба файла (для x64 и x86)?
Steam был включен?
извинияюсь что так поздно отвечал. dll заменял
а стим должен быть запущен какой то особый или официальный клиент?

последнюю версияю пока не пробовал. перекачиваю еще
Profile PM

DCCentR

Статус:info

Пол: Пол:Муж

Стаж: 15 лет

Сообщений: 2141

Западная Сахара
Рейтинг

post 10-Сен-2012 10:21 (спустя 13 часов) [-]0[+]

Quote

gorazio
DLC останутся заблокированными если стим запущен (добавил в шапку)
Profile PM

gorazio

Статус:info

Стаж: 15 лет

Сообщений: 8

Рейтинг

post 10-Сен-2012 23:04 (спустя 12 часов) [-]0[+]

Quote

DCCentR писал(а):

gorazio
DLC останутся заблокированными если стим запущен (добавил в шапку)
Спасибо
Profile PM

DCCentR

Статус:info

Пол: Пол:Муж

Стаж: 15 лет

Сообщений: 2141

Западная Сахара
Рейтинг

post 11-Сен-2012 16:14 (спустя 17 часов) [-]1[+]

Quote

 !    Раздача обновлена:
- DLC Unlocker обновлён
- Игра обновлена до 1.0.23069.1
1.0.23069.1
------

Critical fixes:
- Fix SK crash
- Fixed an Alien Habitation module slotting bug that prevented stations from being upgraded. (See known issues below.)

Other fixes:
- Addressed recent long turn times.
- AI now uses full command point limit when constructing fleets.
- Fixed beam vs planet lengths.
- Fixed bore ships firing node cannon when targets are out of range.
- Fixed stations spawning in center of planet during rebellion.
- Fixed VN discs not shooting.
- Fixed fleet interception teleport bug.
- Fixed ship acceleration modifications based on modules not being applied.

Other changes and additions:
- Added government effects when a system is opened or closed in a turn.
- Adjustments to colony and biome ships.

Known issues:
- Stations that cannot be upgraded in old save games will remain locked. Stations in new games will be fine.

- Обновление с v1.0.22993.1 до v1.0.23069.1 (оригинальные файлы) (5.41 МБ)
Profile PM

LuckyNeo

Статус:info

Пол: Пол:Муж

Стаж: 15 лет

Сообщений: 71

Украина
Рейтинг

post 11-Сен-2012 17:38 (спустя 1 час 24 минуты) [-]0[+]

Quote

DCCentR, огромное СПАСИБО! ОЧЕНЬ, ОЧЕНЬ быстро выкладываете обновления.

_________________
Заботься больше о своем характере, чем о своей репутации.
Репутация – это лишь то, что о тебе говорят другие. А характер – это то, что ты есть на самом деле.
И один в поле воин
Profile PM

Brent

Статус:info

Пол: Пол:Муж

Стаж: 12 лет

Сообщений: 13

Австралия
Рейтинг

post 16-Сен-2012 10:27 (спустя 4 дня) [-]0[+]

Quote

ПАМАГИТИ ИГРА НИЗАПУСКАИЦАА!!!
короче, после того, как проходит эмблемка GameSpy игра застывает на показе эмблемы Paradox. может, кто сталкивался?
Profile PM

gorazio

Статус:info

Стаж: 15 лет

Сообщений: 8

Рейтинг

post 16-Сен-2012 10:46 (спустя 19 минут) [-]0[+]

Quote

А можно выложить ваш релиз на нашем местном торрент трекере?
Profile PM

DCCentR

Статус:info

Пол: Пол:Муж

Стаж: 15 лет

Сообщений: 2141

Западная Сахара
Рейтинг

post 16-Сен-2012 17:16 (спустя 6 часов) [-]0[+]

Quote

Brent
Попробуй установить все дистрибутивы из папки с игрой:
...\directx\
...\msvc2010sp1\
...\netfx4cp\

gorazio
Можно
Profile PM

DCCentR

Статус:info

Пол: Пол:Муж

Стаж: 15 лет

Сообщений: 2141

Западная Сахара
Рейтинг

post 18-Сен-2012 20:50 (спустя 2 дня 3 часа) [-]0[+]

Quote

 !    Раздача обновлена:
- DLC Unlocker обновлён
- Игра обновлена до 1.0.23222.1
1.0.23222.1
------

Critical fixes:
- Fix crash with mirage psionic.
- Fixed a crash related to multiplayer combat.
- Fixed a crash when encountering slavers.
- Fixed a crash when exiting the multiplayer lobby.
- Fixed a crash when host entering combat with an AI player.

Other fixes:
- Fixed display bug showing incorrect empire as being defeated in lobby.
- Fixed bug where gate stations could be built without the necessary tech.
- Fixed Hivers using up gate points while committing missions to their home systems.
- Fix ships going into overdrive when not set to overthrust speed.
- Turret damage will now be saved corrently between combats.
- Fixed multiple missing / incorrect strings.
- Turns to complete research now show correct suffix and are no longer displayed for research techs.
- Fixed riders not syncing to carriers properly in multiplayer games.
- AI now repair fleets at systems.
- Update combat AI to include an "Assault Planet" group.
- Fix stations around planet not having proper sensor data.
- Plutocracy will now decrease production time instead of increasing it.
- You are now able to cancel out of the Zuul's no bore ship confirmation dialog.
- System info requests from AI players will now work correctly.
- AI will no longer select command ships for a combat role.
- AI will now reject world demands if they have any fleets present at that world.
- Independant colonies created from the results of colony stimulus will now properly offer a trade treaty upon creation.
- Player status in multiplayer games will now update correctly.

- Обновление с v1.0.23069.1 до v1.0.23222.1 (оригинальные файлы) (9.83 МБ)
Profile PM

Brent

Статус:info

Пол: Пол:Муж

Стаж: 12 лет

Сообщений: 13

Австралия
Рейтинг

post 18-Сен-2012 23:39 (спустя 2 часа 48 минут) [-]0[+]

Quote

Знач, запустил, и пошёл кушать.
Прихожу, и что вы думаете? Игра себе преспокойно загрузилась. А всего-то нужно было очень долго подождать загрузки.. >_<
Profile PM

DCCentR

Статус:info

Пол: Пол:Муж

Стаж: 15 лет

Сообщений: 2141

Западная Сахара
Рейтинг

post 02-Окт-2012 14:10 (спустя 13 дней) [-]1[+]

Quote

 !    Раздача обновлена:
- DLC Unlocker обновлён
- Игра обновлена до 1.0.23329.2
1.0.23329.2
------
- Не опубликован

1.0.23262.1
------
Critical fixes:
- Fixed random CTD when entering combat or design screen
- Fixed crash when viewing Suulka admiral info (note: if obtained Suulka in old save, the screen will look blank)

Other fixes:
- Fixed bug causing Suulka admirals to not be assigned to the player
- Added tooltips to weapon fire mode and weapon filter mode
- Set default cloaking type in design screen for cloaked ships
- AI will now more intelligently respond to demand/request diplomacy actions.
- Fixed a bug causing demands for slaves to have no effect.

- Обновление с v1.0.23222.1 до v1.0.23329.2 (оригинальные файлы) (6.24 МБ)
Profile PM

Хью Моржоуи

Статус:info

Стаж: 14 лет

Сообщений: 88

Зимбабве
Рейтинг

post 02-Окт-2012 22:22 (спустя 8 часов) [-]0[+]

Quote

KOTOR на обложке детешкед.

_________________
Батя не одобряет.
PS3 говоришь?
Core i7-3770K 3.9ГГц, Gigabyte GA-Z77X-UD3H, Geforce GTX660 2GB, RAM Kingston HyperX 1600МГц 16GB, SSD 128ГБ 2.5" SATA III Crucial M4
Profile PM

Random Guy

Статус:info

Стаж: 12 лет

Сообщений: 34

Рейтинг

post 21-Окт-2012 04:17 (спустя 18 дней) [-]0[+]

Quote

что там с апдейтом ?вышел последний патч,который по словам разрабов делает игру такой,какой она должна была быть.
Profile PM

Trigun

Статус:info

Стаж: 14 лет

Сообщений: 2

Рейтинг

post 10-Ноя-2012 15:52 (спустя 20 дней) [-]0[+]

Quote

походу про раздачу забыли. kolob_102
Ребят ну обновитесь, финальный патч уж 2 недели как выпущен
Profile PM

Skorcha

Статус:info

Пол: Пол:Муж

Стаж: 12 лет

Сообщений: 1

Ливия
Рейтинг

post 11-Ноя-2012 01:29 (спустя 9 часов) [-]0[+]

Quote

Спасибо за репак, а то замучался уже искать эту игру:3
Profile PM

LuckyNeo

Статус:info

Пол: Пол:Муж

Стаж: 15 лет

Сообщений: 71

Украина
Рейтинг

post 16-Ноя-2012 23:35 (спустя 5 дней) [-]0[+]

Quote

Скоро выйдет обширное дополнение к этой игре с новыми исправлениями. Есть смысл после этого обновить данную раздачу. БУДУ ЖДАТЬ! DCCentR, обновите раздачу после выхода дополнения?

_________________
Заботься больше о своем характере, чем о своей репутации.
Репутация – это лишь то, что о тебе говорят другие. А характер – это то, что ты есть на самом деле.
И один в поле воин
Profile PM

DCCentR

Статус:info

Пол: Пол:Муж

Стаж: 15 лет

Сообщений: 2141

Западная Сахара
Рейтинг

post 17-Ноя-2012 13:44 (спустя 14 часов) [-]1[+]

Quote

LuckyNeo писал(а):

Скоро выйдет обширное дополнение к этой игре с новыми исправлениями. Есть смысл после этого обновить данную раздачу. БУДУ ЖДАТЬ! DCCentR, обновите раздачу после выхода дополнения?
Обновлю kolob_111

 !    Раздача обновлена:
- Мануал обновлён до v1.2c
- Таблетка обновлена
- Игра обновлена до v1.1.23976.3
1.1.23976.3
------
MP currently requires you to be logged into Steam. LAN support will be in an upcoming patch.
Update: Hosts will need to port forward the following ports: 35000, 35001, 27015

Critical fixes:
- Converted MP from GameSpy network to Steam network
- Fixed end turn CTD
- Fixed post-combat CTD
- Fixed combat CTD
- Fixed multiplayer CTDs, including due to updating colony history
- Fixed CTD on Station Built dialog if station was destroyed during combat phase
- Fixed being able use hot-keys between turns in MP
- Fixed allowing hot-keys to change state in build screen when confirming invoice name
- Fixed being able to enter comparative analysis screen without having seen any enemy ships
- Fixed Suul'ka leaving when tribute station is destroyed
- Fixed bug allowing Hivers to build gate stations without the required tech
- Fixed issues with assimilation plague
- Fixed client being sent home after 1 invasion mission
- Fixed not being able to do a strike mission on any system
- Fixed CTD with getting Suul'ka info
- Fixed system killer being stuck at a system with a mining station
- Fixed dev-mode being activated in the design screen

Other fixes:
- Improved screen transitions between mission overlays and starmap
- Tweaked VN planet killer
- Prevented neutral indy planets from disabling slew mode if a station is next to it
- Enabled suicide drones to upgrade with warhead tech
- Disabled operations slider
- Fixed sound channel issues
- Fixed Suul'ka voices not being available
- Fixed auto goop module
- Fixed 0 level station remaining at a system after the construction mission is cancelled
- Fixed bug when transferring some assets via relocate
- Fixed bug that moved police cutters into the defense fleet when a relocation was canceled
- Fixed bug allowing design attributes from being visible in the ship tool tip before they have been discovered
- Fixed not being able to relocate to systems when exact number of required CE
- Fixed display of civilian population in empire manager screen
- Fixed display issue with rider manager screen
- Fixed mission turns remaining display issue
- Fixed scrolling hot keys with mouse wheel
- Fixed bio war modules not saving bio missile data
- Fixed bio missiles not getting replenished when the ship is repaired
- Fixed boarding pods getting stuck when docking with their carrier
- Fixed slave disks from auto launching when they are full of slaves
- Fixed weapons ricocheting off of dead sections
- Fixed missiles from blowing up before hitting their target after researching microfusion tech
- Fixed bolt weapons from blowing up before hitting planets
- Fixed "shot gun" style weapon fire so that it fires with a better spread.
- Fixed chance of fading from sensors when ship is outside of sensor range
- Fixed interceptor missiles from hitting own ship's shield
- Fixed formations not updating in auto-resolve
- Fixed morale high/lows when colonizing a planet after killing off the original inhabitants
- Fixed bug where fleets could get stuck arriving at a system, but not set to being at the system
- Fixed not being able to auto target VN collector pods
- Fixed display issue with rider manager
- Fixed scrolling hotkey manager with mouse wheel
- Fixed admiral traits not correctly displaying on admiral info cards
- Fixed defence assets being stuck in a system after the owning player has been evicted
- Fixed issue where Zuul AI would create "super" fleets
- Fixed bug allowing players to access dev design screen
- Fixed priority issues with Planetary Salvage, should now be more common
- Fixed being able to enter rider manager with hotkeys when you normally would not be allowed
- Fixed Zuul node lines disappearing when out of range
- Fixed issues with special / salvage projects not using up all allocated research credits

Other changes and additions:
- Teams
- Revised empire manager screen
- Implemented pending/resolving combat screens
- Implemented free-fly and tracking camera modes that can be toggled in combat
- Implemented a random ship name feature
- Implemented tech boosting
- Implemented special failure events for some tech
- Implemented right-click weapon fire mode / target filter control
- Implemented auto-fire for AOE weapons
- Implemented Zuul minimum 5 overharvest rate
- Removed 64 bit option
- Allow time acceleration in MP when only 1 player in battle
- News events for that turn are now displayed when loading a game
- Movement psionic now shows range

1.0.23741.2
------
Critical fixes:
- Fixed crash when entering a multiplayer game with a dead player.
- Fixed CTD caused by Nodecannon.
- Fixed MP post combat CTD.

Other fixes:
- Fixed beams not rendering when origin is not on the screen.
- Fixed news events for meteors being shown for every colony in system.
- Fixed bug making platforms un-scrappable.
- Fixed Colony Established dialog population slider not working properly.
- Fixed Independents not showing up in star system dialog.
- Fixed Meson Projector beams not hitting planets.
- Fixed repair widget issues.
- Fixed trade stimulus not building freighters for all dock slots.
- Fixed bug causing dialogs to hang on screen after being disconnected from host.
- Fixed Locust behavior.
- Various fixes to Assimilation plague.
- Fixed strings related to plagues.

Other changes and additions:
- Hotkeys + Hotkey editor in menu.
- Hooked up many missing news event images.
- Survey missions will now cancel if they are unable to defeat hostiles at the system.
- AI will now show more discretion when selecting fleets for combat.
- Stations belonging to an assimilated colony will now be destroyed.

1.0.23640.2
------
Critical fixes:
- Fixed bug that may cause hangs in multiplayer games.
- Fixed MP weapon bank crash.
- Fixed a crash involving plagues.
- Fixed a crash after exiting combat.
- Fix to prevent stations from being spawned in the center of a planet.
- A certain Suul'ka will now no longer instantly kill ships with its tentacle attacks.
- Suul'ka fleets can no longer be dissolved.
- Fixed MP not syncing ai state.

Other fixes:
- Crit hits table now correctly shows after combat.
- Fixed estimated arrival time calculations.
- Command Ships larger than cruisers are now more aggressive in combat.
- Players can now scrap stations in the fleetl-ist.
- Players can now scrap battleriders from the battlerider manager.
- Fixed not being able to pirate with battle riders in fleets.
- Fixed cloaking not working in multiplayer.
- Fixed VN beserker behaviors.
- Freighters can now be built and scrapped from the trade view.
- Missiles can no longer be set to PD targeting mode.
- Armor tiles now repair from the inside outwards.
- Tuned formation movement in combat.
- Fixed some issues with multiplayer combat.
- Fixed some missing news events.
- Pre-Combat battle manager button is now disabled in multiplayer games.
- The "Ready" status should now correctly update across multiplayer lobbies.
- AI will now attempt to create counter ship designs based on previous combat experience.
- Added a fix to prevent AI from building multiple stations of the same type at a system.
- AI will now spend more time upgrading their fleets before attempting to invade a system again after a full scale invasion has failed.
- Suulka should now leave the game permanently when killed.
- Fixed an issue where multiple Suulka of the same type were being created.
- Gate Stations will now be unique per system.
- Fixed a bug where some Battleriders were being assigned twice.
- AI will now no longer immediately call back Boarding Pods after they launch.
- Armor piercing levels are now taken into account in AI weapon selection.
- Fixed a crash caused by Swarmers entering a system.
- Refined AI target selection during combat.

Other changes and additions:
- Added new auto options menu, including Goop and Joker modules.
- News event system overhauled.
- Mouse over colony faction morale while in the Starmap now gives a tool-tip with the last 3 events affecting that colony.
- Double clicking on a battlerider in the battlerider manager now fills the current carrier wing with that type.

- Обновление с v1.0.23329.2 до v1.1.23976.3 (135.55 МБ) | Оригинальные файлы. Распаковать в папку с игрой, использовать кряк из раздачи.
Profile PM

LoDProRock

Статус:info

Пол: Пол:Муж

Стаж: 15 лет

Сообщений: 65

Россия
Рейтинг

post 17-Ноя-2012 14:53 (спустя 1 час 9 минут) [-]0[+]

Quote

Теперь можно играть в игру после этих патчей?
Profile PM

xHighVampirex

Статус:info

Пол: Пол:Муж

Стаж: 14 лет

Сообщений: 345

Россия
Рейтинг

post 17-Ноя-2012 15:18 (спустя 25 минут) [-]1[+]

Quote

С каждым патчем, количество фиксов не уменьшается, а увеличивается kolob_188
Profile PM

qwwerty2

Статус:info

Пол: Пол:Муж

Стаж: 14 лет

Сообщений: 124

Россия
Рейтинг

post 17-Ноя-2012 15:40 (спустя 22 минуты) [-]0[+]

Quote

xHighVampirex писал(а):

С каждым патчем, количество фиксов не уменьшается, а увеличивается kolob_188
А ведь год прошел уже Смеюсь
Profile PM
Показать сообщения:    
Ответить на тему

Текущее время: 03-Дек 20:56

Часовой пояс: GMT + 4



Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете прикреплять файлы к сообщениям
Вы не можете скачивать файлы